shoutbox

Borak disini

<
ShoutMix chat widget
-->


Cuti ni nak wat pe???

>> 11 November 2010

"Cuti ! cuti ! cuti datang lagi apa nak buat??"
Yahoo!! seronok kalau dapat bercuti lama-lama. Seronok bagi kanak-kanak tapi, saya kurang gembira kerana cuti penggal kedua tahun ni pendek sangat. Pertengahan bulan 11 baru nak cuti, aduh!! rasa nak marah je kalau difikirkan..haha!! hari ni saya nak menulis dalam keadaan gembira dan santai2..
Anda tahu nak rancang aktiviti yang hendak dibuat cuti2 ni?? Saya nasihatkan agar rancang dan wat aktiviti yang berfaedah dan jangan sesekali membuang masa..( masa cuti ni berlalu dngan cepat, so manfaatkanlah dengan baik ). 
Bulan ni saya nak restkan minda..bulan 12 dah start ulangkaji ( beginila nasib calon PMR ). restkan minda saya dengan bermain DotA, tulis blog ni, layan facebook...haha ( sepanjang masa depan komputer haha.. ) itulah realiti..duk umah je..x pergi men bola ngan kawan2 pon..( sedih2 ). Jangan risau, depan komputer pon dapat tulis blog ni..haha..skang ni nak bantu mak wat website..nak jual barang..
Kalau nak tngok kilk link ni

<< ok bye >>




0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP